Obsługa panelu sterowania Lobster Elite Grand IV

Maszyna jest przeznaczona do użycia wyłącznie na kortach tenisowych. Maszyna może pracować na wszystkich rodzajach nawierzchni tenisowej tj. kortach ziemnych, z nawierzchni sztucznej i syntetycznej, kortach trawiastych i kortach twardych.

PANEL STEROWANIA GRANDSLAM IV

panel legiv

 

  • A. Włącznik / wyłącznik – włącza i wyłącza maszynę.
  • B. Zdalne sterowanie – włącza aktywację bezprzewodowego pilota do obsługi funkcji zatrzymania podajnika i zmiany płaszczyzny podawania, pilot dostępny za dopłatą.
  • C. Przyciski Menu – używane do wyboru opcji wyświetlanych za pomocą kursora na ekranie LCD.
  • D. Przyciski Settings +/- używane do zmiany ustawień opcji wyświetlanych za pomocą kursora na ekranie LCD.
  • E. Przycisk Play/Pause – używany do uruchomienia/zatrzymania podajnika piłek
  • F. Funkcje Presets – 9 przycisków umieszczonych w centralnym punkcie panelu sterowania służących do wyboru programów specjalnych zachowanych w pamięci maszyny.
  • G. Funkcja Manual – pozwala na zaprogramowanie własnego uderzenia, wyboru miejsca, wysokości, prędkości i rotacji.
  • H. Funkcja Test – służy do ulokowania maszyny na korcie.
  • I. Wtyczka gniazda XLR – gniazdo XLR, zasilanie maszyny ładowarką typu Fast Charger lub automatyczną ładowarką ze stabilizatorem, zasilanie z akumulatora zewnętrznego, zasilanie z sieci 220V.
  • J. Główny wyłącznik zasilania – znajduje się na podwoziu w tylnej części maszyny (od strony panelu sterowania). Zaleca się wyłączanie maszyny w czasie dłuższych przerw eksploatacyjnych.

 

Funkcja Manual

Pozwala na zaprojektowanie własnego uderzenia w określone (jedno) miejsce na korcie. Dostępne parametry do ustawień to: prędkość, wysokość podawania, rotacja, miejsce na korcie, częstotliwość podawania:

 

Włącz przycisk MANUAL (przycisk ‘G’) znajdujący się na panelu sterowania. Użyj przycisków MENU (przycisk ‘C’) i SETTINGS (przycisk ‘D’) w celu zaprogramowania własnego uderzenia. Do wyboru wykorzystaj następujące opcje wyświetlane na ekranie LCD:

  • SPEED – prędkość, wybierz w zakresie od 35 m/h (55 km/h) do 80 m/h (130 km/h)
  • ELEV – elewacja, ustaw umiejscowienie (wysokość) piłki na korcie w zakresie pomiędzy wartościami 5 a 80, służy także do kontroli głębokości podawania piłki
  • SPIN – rotacja, zwiększ lub zmniejsz rotację podawanej piłki w zakresie -3 do +3 (od wstecznej do postępowej odpowiednio)
  • ANGLE – kąt, kąt podawania piłki w relacji do osi kortu, pozycja ‘0’ oznacza pozycję wyjściową w zakresie -3 do +3 (od forhendu do bekhendu)
  • FEED – reguluje częstotliwość podawania piłek w zakresie od 2 do 9 sekund

Po ustawieniu docelowych parametrów włącz maszynę przyciskiem PLAY/PAUSE (przycisk ‘E’) i rozpocznij grę.

 

Funkcja 2-Line

Pozwala na zaprojektowanie własnych uderzeń w określone (dwa) miejsca na korcie. Dostępne parametry do ustawień to: prędkość, wysokość podawania, rotacja, częstotliwość podawania:

 

Funkcja pozwala podawać piłki automatycznie w 2 miejsca na korcie umożliwiając trening uderzeń bekhendowych i forhendowych. Do wyboru są 3 warianty szerokości podawania – NARROW (wąsko), MEDIUM (średnio) i WIDE (szeroko). Dostępne parametry:

  • SPEED – reguluj prędkość w zakresie od 40 m/h do 80 m/h, w przedziałach co 5 m/h
  • SPIN – zwiększ lub zmniejsz rotację podawanej piłki w zakresie -3 do +3 (od wstecznej do postępowej odpowiednio)
  • FEED – reguluj częstotliwość podawania piłek w zakresie od 2 do 9 sekund

 

Funkcja Oscilation

Funkcja pozwala rozrzucać piłki po całym obszarze kortu tenisowego. Dostępne parametry do ustawień to: prędkość, wysokość podawania, rotacja, częstotliwość podawania:

 

RANDOM SWEEP – rozrzuca piłki losowo po szerokości kortu (od forhendu do bekhendu)

  • DEPTH – reguluj głębokość podawania, od siatki do linii końcowej: Row A (Deep – głęboko), Row B (Mid – środek kortu), Row C (Short – blisko siatki), Random (losowo)
  • SPEED – reguluj prędkość w zakresie od 40 m/h do 80 m/h, w przedziałach co 5 m/h
  • SPIN – zwiększ lub zmniejsz rotację podawanej piłki w zakresie -3 do +3 (od wstecznej do postępowej odpowiednio)
  • FEED – reguluj częstotliwość podawania piłek w zakresie od 2 do 9 sekund

RANDOM DEPTH – rozrzuca piłki losowo po głębokości kortu (od siatki do linii końcowej)

  • POSITION – reguluj pozycję podawania: Left (lewa strona kortu), Center (środek kortu), Right (prawa strona kortu)
  • SPEED – reguluj prędkość w zakresie od 40 m/h do 80 m/h, w przedziałach co 5 km/h
  • SPIN – zwiększ lub zmniejsz rotację podawanej piłki w zakresie -3 do +3 (od wstecznej do postępowej odpowiednio)
  • FEED – reguluj częstotliwość podawania piłek w zakresie od 2 do 9 sekund

FULLY RANDOM – rozrzuca piłki losowo po całej powierzchni kortu używając losowej trajektorii, prędkości i rotacji

  • FEED – reguluj częstotliwość podawania piłek w zakresie od 2 do 9 sekund

 

Programy specjalne (Drills)

Programy specjalne pozwalają na symulację gry z zawodnikami prezentującymi różne style gry. Do wyboru jest 6 ćwiczeń zaprogramowanych w sekwencji 6 kolejnych piłek podawanych ze zmienną prędkością i rotacją. Poziom trudności regulowany jest poprzez zmianę częstotliwości podawania piłek w zakresie od 2 do 9 sekund. Użyj jednego z 9 przycisków (oznaczone literą ‘F’) umieszczonych w centralnym punkcie panelu sterowania służących do wyboru programów specjalnych zachowanych w pamięci maszyny. Do zmiany opcji i parametrów używaj przycisków MENU (przyciski ‘C’) i SETTINGS (przyciski ‘D’).

  • GRINDER (RZEMIEŚLNIK) – rozrzuca piłki w sześć wybranych punktów na korcie używając umiarkowanej prędkości i zmiennych rotacji
  • MOON BALLER (BALONIARZ) – rozrzuca piłki w sześć wybranych punktów na korcie używając umiarkowanej prędkości, dużej wysokości i topspinowej rotacji (UWAGA, dostępna na panelu i/lub pilocie po 2 krotnym wciśniśnięciu przycisku GRINDER)
  • POWER BASELINER (ATAKUJĄCY) – rozrzuca piłki w sześć wybranych punktów na korcie używając płaskich piłek i większych prędkości
  • SLICER (SLAJSOWNIK) – rozrzuca piłki w sześć wybranych punktów na korcie używając zróżnicowanej prędkości, niskiej wysokości nad siatką i wstecznej rotacji (UWAGA, dostępna na panelu i/lub pilocie po 2 krotnym wciśniśnięciu przycisku POWER BASELINER)
  • ALL-COURTER (GRACZ WSZECHSTRONNY) – rozrzuca piłki w sześć wybranych punktów na korcie używając umiarkowanej prędkości, stosując skrót z ostatniej piłki
  • LEFTY (LEWORĘCZNY) – rozrzuca piłki w sześć wybranych punktów na korcie używając dużych prędkości, umiarkowanej wysokości nad siatką i postępowych rotacji (UWAGA, dostępna na panelu i/lub pilocie po 2 krotnym wciśniśnięciu przycisku ALL-COURTER)

programy

 


Warszawa, 11 Września 2014*

*Publikacja objęta jest prawem autorskim. Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie i rozpowszechnianie zabronione. Publikacja przeznaczona jedynie dla klientów indywidualnych. Zakaz rozpowszechniania i udostępniania w serwisach bibliotecznych.

4 thoughts on “Obsługa panelu sterowania Lobster Elite Grand IV

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *